لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نتیجه و خلاصه دیدار تیم های ملی سوئیس و پرتغال در مرحله حذفی جام جهانی قطر | صعود پرتغال با هتریک گونسالو راموس

  • کد خبر: ۱۳۸۶۴۸
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
نتیجه و خلاصه دیدار تیم های ملی سوئیس و پرتغال در مرحله حذفی جام جهانی قطر | صعود پرتغال با هتریک گونسالو راموس
دیدار تیم های ملی پرتغال و سوییس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر با برتری پرگل پرتغال به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم های ملی پرتغال و سوئیس از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری ۶ بر یک به پایان رسید.

خلاصه دیدار تیم‌های ملی پرتغال و سوئیس

سه گل‌ از ۶ گل تیم ملی پرتغال در این مسابقه را گونسالو راموس به ثمر رساند تا نخستین هتریک جام جهانی قطر به نام او ثبت شود. په‌په، مانوئل گریرو و رافائل لیائو نیز گلزنان دیگر پرتغال در این مسابقه بودند.

کریس رونالدو که در مسابقه قبلی پس از تعویض به سرمربی تیم ملی پرتغال اعتراض کرده بود، این مسابقه را از روی نیمکت آغاز کرد و به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد. 

تک گل سوئیسی ها نیز توسط مانوئل آکانژی به ثمر رسید.

پرتغال با عبور از مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر، حریف تیم ملی مراکش در مرحله یک چهارم شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->